Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 17, 2012
Image Size
781 KB
Resolution
800×1058
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
438
Favourites
27 (who?)
Comments
42
Downloads
13
×
Yuuki Asuna by Yoruny Yuuki Asuna by Yoruny
Yuuki Asuna from Sword Art Online~ :D

Well, this is my first attempt of drawing Asuna, so yeah, it was kinda hard, xD
Add a Comment:
 
:iconarbalester:
Arbalester Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I think you draw her skirt too short and legs are too thin. And maybe too long neck with too small head, but good job on details :) I have no patience for something like that xD
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol, i think you're right, xD

i gotta improve on those parts! thanks for the tips! :D
Reply
:iconarbalester:
Arbalester Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
No prob, "ufufu~"-friend. xDD
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol, "ufufu~!" is how i type my laughter! xD
Reply
:iconarbalester:
Arbalester Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I know, but it's so funny, haha xD
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
funny and attractive~! xD

:iconmoesmileplz: Ufufu~!
Reply
:iconthesurprisepig:
TheSurprisePig Featured By Owner Oct 19, 2012  Hobbyist General Artist
Yoruny, your work never fails to blow me away.
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
ufufu~! maybe i should draw a tornado to literally blow you away! xD
Reply
:iconthesurprisepig:
TheSurprisePig Featured By Owner Oct 19, 2012  Hobbyist General Artist
XD it would be the best-looking tornado ever
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
and that is what they call 'art'! xD
Reply
:iconayumishor:
AyumiShor Featured By Owner Oct 18, 2012
it looks just like heeer ! >.<
amasing , love youre galary <3
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
ufufu~! thank youuuu! :D

this is my first time drawing her thou, oh well~! xD
Reply
:iconayumishor:
AyumiShor Featured By Owner Oct 18, 2012
really? wow , you are a genius xD
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
wooaaa? really? xD
Reply
:iconayumishor:
AyumiShor Featured By Owner Oct 19, 2012
:3really ,hehe
Reply
:iconloveanimenmangalots:
loveanimenmangalots Featured By Owner Oct 17, 2012
ASUNA~~~ yeah i can believe shed be hard to draw :iconrelievedplz:
that looks SOO GOOD though :D
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
she was since it's the first time drawing her, xD
Reply
:iconloveanimenmangalots:
loveanimenmangalots Featured By Owner Oct 19, 2012
you should be proud :icongreatjobplz:
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
pretty much i do, xD
Reply
:iconmadin456:
Madin456 Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Writer
It looks just like Asuna!! Great job :icongreatjobplz:
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
you think so? :D
Reply
:iconmadin456:
Madin456 Featured By Owner Oct 18, 2012  Hobbyist Writer
Totally! :D
Reply
:iconminorikomk:
MinorikoMK Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist General Artist
Nice sketches to...
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
i was about to say the same thing on your art too aswell! but you didn't reply before, so i thought...xD
Reply
:iconminorikomk:
MinorikoMK Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist General Artist
Im still new in Deviantart.. before I just post my illustration in Fb... but now I try to get suit of this web... but you art was kinda kool... try draw Touhou next time.... my character I draw was all from Touhou..
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
hmmm, maybe i'll draw Reimu next time, xD
Reply
:iconcylexboh:
CylexBoh Featured By Owner Oct 17, 2012
great job XD
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
Was kinda hard thou, since it's my first attempt, xD
Reply
:iconcylexboh:
CylexBoh Featured By Owner Oct 18, 2012
you did fine, its always hard the first time, the more you practice the better you get XD
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
i hope so, thanks for your encouragement~ :D
Reply
:iconcylexboh:
CylexBoh Featured By Owner Oct 18, 2012
anytime XD :iconyayaplz:
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
ufufu~! ^^

anyway, how did u put that little picture into your comment? >.<!
Reply
:iconcylexboh:
CylexBoh Featured By Owner Oct 18, 2012
umm you put :icon***plz: and in my case yaya, there are a ton of them, i found this by experimenting
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
do you have the list of all them? the ( :iconplz: ) ones?
Reply
(1 Reply)
:iconflamyuki:
Flamyuki Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yay Asuna! :D
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
Finally done with the Asuna, Kirito-kun~! xD
Reply
:iconflamyuki:
Flamyuki Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yay! :D
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
shall i satisfy you more with more Asuna drawings? xD
Reply
:iconflamyuki:
Flamyuki Featured By Owner Oct 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Please do :D
Reply
:iconsugarcrush123:
sugarcrush123 Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Filmographer
thats amazing
Reply
:iconyoruny:
Yoruny Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
ufufu~! :D
Reply
Add a Comment: